Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

VitaminShakleeBagusUntukKesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan adalah suatu produk kesihatan yang tidak perlu kita perkenalkan lagi. Shaklee adalah Produk Kesihatan, vitamin dan supplement yang bagus untuk pemakanan semula jadi yang mempunyai rangkaian pengedar jualan terbesar di Malaysia. Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Bekerja, dan Sentiasa Hijau


Dr.Shaklee mengasaskan Shaklee, yang mengamalkan konsep "Kehidupan Harmoni Dengan Alam". Shaklee juga memberikan jaminan bahawa kualiti produk yang dihasilkan adalah sentiasa hijau. Shaklee juga merupakan syarikat yang pertama menerima Climate Neutral ™ Certified company in the world in 2000 ini kerana Shaklee menapis gas karbon dioksida sepenuhnya sebelum dilepaskan ke udara supaya kualiti persekitaran sentiasa bersih.

Shaklee mempunyai bangunan yang luar biasa mesra alam iaitu dengan cara dikitar semula seperti kapet, kayu mampan dan menggunakan cat yang berasaskan soya. Shaklee membangunkan teknologi "biodegradable" yang pertama agar selamat untuk anda, rumah anda, dan planet kita.

Pemakanan vitamin shaklee bagus untuk kesihatan adalah pemakanan yang meliputi segala aspek kebersihan dan halal. Di dalam islam umat islam dituntut mencari makanan yang bukan sahaja bersih tetapi halal. Pemakanan yang baik bukan sahaja baik untuk badan tetapi baik juga untuk otak atau minda agar dapat menjaga kesihatan diri. Rasullulah saw telah mengajarkan kita cara menjaga kesihatan diri. Minda yang cergas dan cerdas adalah sangat dituntut bagi melahirkan generasi islam yang bijak daripada segi rohani dan jasmani. Marilah kita sesama mencontohi cara pemakanan Rasullulah. Di dalam islam kita tidak digalakkan memakan makanan penyebab lupa, ini supaya umat islam mempunyai ingatan yang kuat dan mempunyai kehidupan sihat dan produktif.  

Di Shaklee, mereka percaya alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif. Untuk mengetahui lebih lanjut "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan" mari kita kaji bagusnya vitamin-vitamin produk keluaran shaklee ini. 

Vitamin shaklee B-Complex bagus untuk kesihatan, kerana mempunyai kekuatan produknya yang tersendiri lain daripada yang lain. Contohnya: Vitamin Shaklee B-Complex bagus untuk kesihatan dalam mengatasi simpton punca tekanan dan kemurungan, memelihara kulit, kuku dan rambut yang sihat yang dapat mencegah uban, membantu tisu otak yang sihat, saraf, mata, dan hatiMembantu merawat elergi, mempercepatkan penyembuhan luka, mengurangkan penyakit jantung dan hiperaktif,
Membalas tindakbalas imun, mencegah kemandulan, masalah haid, multiple sclerosis, ganguan saraf, skizofrenia, meningkatkan fungsi seksual, menajamkan penglihatan, mengatasi berat badan, dan melindungi badan daripada keracunan plumbum.

Vitamin shaklee vita-E Complex bagus untuk kesihatan kerana memperbaiki hubungan seksual suami isteri yang mana lebih dikenali sebagai vitamin cinta dan dapat melindungi jantung dan merendahkan tekanan darah serta merendahkan paras kolesterol

Secara keseluruhannya, tahukah kita apa yang dikatakan vitamin itu sendiri.Vitamin maksudnya bahan organik yang sangat diperlukan oleh badan dengan jumlah kecil. Ia berperanan dalam pertumbuhan normal, pengawalan kesihatan, dan pencegahan penyakit. Vitamin biasanya disebut sebagai mikronutrien. Ia membantu proses protein, karbohidrat, dan lemak dalam badan anda. 
Sesetengah vitamin pula membantu tubuh menghasilkan sel-sel darah dan hormon. Biasanya, tubuh kita tidak dapat menghasilkan banyak mikronutrien. 

Oleh sebab itu, anda perlu mendapatkannya samada daripada makanan atau supplemen (makanan tambahan seperti vitamin) yang lain. Meskipun kandungan vitamin tidak selengkap pengambilan makanan biasa tetapi bukan bermakna supplemen vitamin tidak perlu diambil. 


Oleh itu, marilah sesama kita mengamalkan produk-produk Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan serta jangan lupa amalan pemakanan Rasullulah saw . 

Dapatkan produk Shaklee dan khidmat nasihat dari pengedar sah Shaklee iaituYatiAdam(Perak), WinaWellness(Pulau Pinang), ElnaOmie(Johor Baharu), BondaSihat(Sabah), ShanaSharafas   (Selangor),VitaminSiCilik (Johor Bahru),IreneVitamin (Sabah),SihatVitamin(Seremban).

Jangan lepaskan peluang untuk mencuba produk Shaklee. Sudah ramai yang menggunakan produk Shaklee dan merasai kesannya.

Anda Bila Lagi?
Oh Ya. Contest Bonus Akhir Tahun ini dianjurkan oleh Akma Omar dan ditaja oleh pengedar sah Shaklee serta ditaja oleh Bee Venom MalaysiaVitamin KesihatanBlog Jawatan Kosong Kerja KerajaanJawatan Kosong Kerajaan Terkini,Exam SPA OnlineKongsi Bersama NoraDunia Vitamin Resources, danUmmiMama.

Pls : Alhamdulillah siap entry "Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan" ini. Andainya anda suka entry ini silalah kongsikan dengan insan tersayang... Amin. Moga-moga ada keberkatanNya.
Previous
Next Post »

11 comments

Write comments
AwekTrader
AUTHOR
November 7, 2014 at 12:04 AM delete

info berguna.
InshaAllah
Sama2 kita jaga kesihatan

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 7, 2014 at 11:01 AM delete

tak pernah cuba lagi produk ni........

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
November 7, 2014 at 11:38 AM delete

Assalammualaikum mSelim. Info sihat yang berguna..

Reply
avatar
BinMuhammad
AUTHOR
November 9, 2014 at 9:11 PM delete

Penyertaan kedua ya mselim... semoga berjaya ya! :)

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
November 9, 2014 at 10:07 PM delete

Assalam... semoga berjaya!!

Reply
avatar
KamilSalleh
AUTHOR
November 14, 2014 at 12:02 AM delete

Satu artikel menarik dengan keyword " Vitamin Shaklee Bagus Untuk kesihatan " seisi keluarga. Produk Shaklee semakin dkenali ramai sekarang ini di Malaysia. Semoga berjaya dengan entri anda...

Reply
avatar
KamilSalleh
AUTHOR
November 14, 2014 at 12:08 AM delete

Keyword Vitamin Shaklee bagus Untuk Kesihatan semakin mengancam... menjadikan produk Shaklee semakin dikenali. Semoga berjaya bro...

Reply
avatar
November 17, 2014 at 12:08 PM delete

semoga berjaya... semakin meriah pula contest ini..

Reply
avatar
onlajer
AUTHOR
November 17, 2014 at 1:18 PM delete

semoga berjaya dalam contest ini kawan

Reply
avatar
December 7, 2014 at 6:30 AM delete

Wah perkongsian yang sangat berguna dan menarik..
Jom baca entri CalrasePatrick - Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon