Entry Khas : CPUV dari Coke Ramadan 2013 dan Drypers Quality Story.

nuffnang

Assalammualaikum....w.b.t kepada semua kekawan blogger mselim3 dan silence reader blog mselim3 nie. Terima kasih atas sokongan anda semua pada blog mselim3 nie. 

Tujuan entry nie adalah untuk memberikan penghargaan kepada pihak iklan yang sudi beriklan diblog mselim3. Blog buruk nie...tapi alhamdulilah blog buruk yang banyak jasa dalam menyampaikan apa2 ilmu yang mselim3 baca dan kongsikan kepada silence reader dan kekawan blog sekalian. 

Hanya sokongan padu yang tidak berbelah bagi dan sentiasa menyokong perjuangan mselim3 dalam menyampaikan ilmu yang baik2 yang tak baik buang jauh k... 

Ok berikut adalah pihak pengiklan yang sudi beriklan di blog mselim3 ini ialah : 


1- Coke Ramadan 2013
Air coke atau coca-cola adalah suatu jenama yang tidak asing lagi di mata dunia. Suatu jenama yang gah. Jenama yang mempunyai di mana-mana sahaja di dunia ini. Adalah satu jenama keluaran great britain. Coke Ramadan 2013 ini agaknya sangat2 menyuruh umat islam berbuka puasa dengan air coke ini. Sebab itu ada air coke ramadan 2013 ini, pelik tetapi benar. Berbuka dengan air coke ramadan 2013 boleh dapat tenaga yang berkekalan sepanjang ramadan 2013. Kenapa kita mengikut berbuka ikut cara sunnah rasullulah saw?. Inilah kesan yang terjadi pada umat islam hari ini jika lemah dan tidak bersatu. Dengan mudah sahaja umat islam di "jenamakan" oleh pihak yang memang melihat akan kehancuran umat islam, mselim3 usulkan marilah kita berganding bahu dan kita sama2 membina jenama kita sendiri tanpa dibayangi oleh mana jenama.



2- Drypers Quality Story
Drypers ini pula adalah suatu jenama untuk lampin pakai buang baby. Drypers ini suatu jenama yang rasanya tidak perlu diperkenalkan lagi. Jenama yang baik dan bagus untuk baby, jenama yang murah dan ada kualiti tersendiri yang tidak dapat dinafikan lagi. 

Masa zaman mselim3 mana ada lampin pakai buang nie. Hanya pakai lampin kain aje.... hehehe kesian kan. Alah biasalah perubahan zaman kan.... 

pls : entry ini adalah penghargaan kepada pengiklan yang sudi beriklan di blog mselim3 nie. Terima kasih kepada kekawan dan silence reader mselim3 yang sudi membaca celoteh mselim3. Insaallah pape nanti mselim3 akan kongsi cara bagaimana nak selalu dapat CPUV dari pengiklan. 
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Nadia Johari
AUTHOR
July 8, 2013 at 4:54 PM delete

WAH BLOG NAMPK LAIN DAH..ETRSUSUN..LAMA X JENGUK BLOG MSELIM..MEMNG TAK SLAH LA DIAORNG NAK LETAK IKLAN KAT SINI

Reply
avatar
Bin Muhammad
AUTHOR
July 8, 2013 at 5:55 PM delete

Bertambah2 murah rezeki mselim3, tahniah...Salam ramadhan :)

Reply
avatar
Perling Putih
AUTHOR
July 8, 2013 at 11:11 PM delete

tahniah mselim, nuffnang mmg rezeki anda....

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
July 11, 2013 at 2:01 PM delete

tahniah rezeki tu !

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon