Entry Khas : CPUV daripada DRB-Hicom dan Generation Today Campaign.

Assalammualaikum... 


Terima kasih bebanyak yang tidak terhingga kepada follower dan silence reader blog mselim3 nie yang sentiasa menyokong blog nie.Dalam untuk menghasilkan entry yang berbentuk ilmiah nie memang sangat2 memerlukan banyak rujukan dan sumber2 yang boleh dipercayai dari segi hadis2 samada hadis itu hadis sahih,hadis hasan atau maudhu Hari ini sahaja mselim3 nak cerita, dan bagi link pada pengiklan yang sudi beriklan di blog mselim3 nie. 



1- DRB-Hikom
Setelah agak lama menyepikan diri, Proton Holdings Bhd yang kini diwakili oleh Pengarah Urusan DRB-Hicom, Datuk Seri Mohd Khamil Jamil, telah mengeluarkan kenyataan rasmi berkenaan unjuran baru jualan kenderaan Proton untuk tahun ini.
DRB-Hicom telah meletakkan sasaran untuk Proton berada di kedudukan paling atas berbanding pesaingnya tahun ini, terutama untuk mengatasi Perodua, dengan meningkatkan sasaran daripada 167,000 unit dalam tahun fiskal semasa kepada 200,000 unit untuk tahun kewangan semasa yang berakhir pada 31 Mac 2013.
Pape pun terima kasih tak terhingga kepada DRB-Hicom yang sudi beriklan di sini terima kasih banyak2 k.. Semoga DRB-Hicom sukses selalu, dalam bidang automotive nie...

2-


Intel Malaysia dengan kempen "Generation Today campaign" yang mana kempen ini mengalakkan kepada pengguna Intel yang menggunakan PC dan laptop lama agar trade in kepada PC atau laptop yang baru dengan cash rebate diberikan sehingga RM 300.00, diberikan sepanjang kempen ini berlangsung. 
Untuk maklumat lanjut para pembaca blog ini boleh melayari website ini. <Klik Sini>. 

Pls : Ini adalah sebagai tanda penghargaan mselim3 kepada pihak pengiklan yang sudi beriklan diblog nie. Terus berikan sokongan anda kepada blog  mselim3 untuk terus maju dalam menghasilkan entry yang bermanfaat.
Previous
Next Post »

3 comments

Write comments
Perling Putih
AUTHOR
June 25, 2013 at 10:55 AM delete

Tahniah....masyuk lagi....:)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 25, 2013 at 11:10 PM delete

rezeki tu...hehe...apa2 pun tahniah...

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon