ABG BEN JADI FOLLOWER YANG KE-250


Assalammualaikum......

Entry ini sebenarnya special untuk Abg Ben yang sudi menjadi follower saya yang ke-250 . Terima kasih bebanyak yang tidak terhingga dan terharu gak.....dengan blog biasa2 aje , nak jugak abg ben jadi follower saya. Maklum aje lah otai2 nie ...penangan dia LAIN sikit. Terbaik ! .

Tidak lupa jugak kepada member yang rasa entry saya buat ini bermakna dan bermanfaat untuk anda silalah follow saya nanti saya follow balik k... . Tidak lupa kepada member2 baik saya yang lain. Tanpa anda siapalah saya k....

member saya yang lain...
1-si matatajam
2-cik nara omey
3-etuza
4-kunang-kunang
5-Eny Yusnizar
6-RazFira
7-azu
8-kancil 8349
9-raihan
10-Permata
11-Mawar Qaseh
12-Gummybear
13-Teenager Housemaid
14-sue Echan
15-Paripariputih
16-Edy Ramanov

serta yang lain2 lagi k (nama member yang selalu komen saya )

Amin....

salam persahabatan yang tidak pernah luntur....
salam persahabatan yang sentiasa erat....
salam persahabatan yang semakin bertambah ilmu ...
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Edy Ramanov
AUTHOR
June 6, 2012 at 12:52 PM delete

oklah tuh. dapat sokongan daripada blogger otai kita semua - abg ben ashaari.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 6, 2012 at 1:10 PM delete

wah best difollow oleh abg ben tu.. terima kasih sebab letak link ye =)))))

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
June 6, 2012 at 3:07 PM delete

kepada...edy Ramanov dan Eny Yusnizar...terima kasih kerana sudi datang singgah sini .....

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
June 6, 2012 at 8:06 PM delete

Bertambah femes la blog mselim. Blogger otai follow tu. Tima kasih na coz senaraikan nama M... Plg atas pulak tu...

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
June 7, 2012 at 7:32 AM delete

sama2..alah kawan2 x kisah...
siapa yg tlg kawan kalu x kawan k....
femes ...rasanya biasa aje....kita nie orang biasa aje....hhehe..M lagi femes...betul x?

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon