Entry Khas : CPUV Popular Jan 2013

cpuvpopular

Assalammualaikum ... 


Kepada sekalian my follower, silence reader, kekawan dan kepada sesiapa jua yang selalu mengikuti perkembangan blog saya ini. Terlebih dahulu terima kasih kepada kekawan yang sentiasa menyokong blog saya ini, budi baik hanya Allah sahaja membalas-Nya. Siapa lah saya yang kerdil ini untuk membalas jasa baik tuan dan puan itu. Sesungguh budi baik tuan,puan kekawan dan sesiapa sahaja hanya Allah SWT sahaja membalas-Nya.  



Baik apa pun jua yang kita lakukan, hanya lah semata-mata untuk Allah SWT dalam mengharapkan keredhaan-Nya. Andaikata saya tersasar dari jalan-Nya tegurlah saya, sesungguhnya Hamba-Mu ini tidak sunyi daripada melakukan khilaf samada sengaja ataupun tidak.

Syukur alhamdulilah ... pagi2 saya buka nuffnang ada satu CPUV yang sudi lekat kat blog saya ini. CPUV ini pula datangnya dari Popular Jan 2013. 

Popular Jan 2013 , kalu tidak silap saya adalah sebuah website yang memapar buku-buku yang boleh kita baca secara online. Kepada sesiapa yang hendak baca buku perlu sign in menggunakan facebook. 

Nasihat saya, kalu baca buku-buku kat sini kena tengok2 sikit. Baca buku-buku agama aje untuk tambah pengetahuan . Bagi sayalah, buku-buku yang lain tu saya kurang berkenan. Pengarang buku-buku nie banyak mat saleh yang kita tak kenal. 

Kalau nak baca buku, baca lah buku karangan ulama terkenal macam Ustad azhar idrus,Dr.Yusuf Al-Qardhawi,Ustad Haron Din dan lain-lain k. 

Pape pun Popular Malaysia adalah sebuah kedai buku yang terbaik di Malaysia . Nasihat saya jangan lupa support Popular Malaysia k... Buku-buku yang di beli di Popular Malaysia boleh di simpan dan wujudkan library kecil di rumah untuk bacaan atau tatapan kita dan anak-anak k.

Ingatan Setulus Ikhlas;

mselim3

pls : Tuntutlah ilmu walaupun sampai ke negeri china. Ilmu dituntut dari dalam buaian hingga sampai ke liang lahad.
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Mrs Velentine
AUTHOR
January 25, 2013 at 9:04 AM delete

alhamdulillah...rezeki..sya dah klik dah

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
January 25, 2013 at 5:05 PM delete

Terima kasih ....k.

mselim3

Reply
avatar
Nadia Johari
AUTHOR
January 26, 2013 at 2:57 AM delete

reziki 2013..alhamdulillah..entry maselim sume sangat berguna

Reply
avatar
MK Kimi
AUTHOR
February 14, 2013 at 2:42 PM delete

kat skudai ni rasanya takde popular..mph ada.menunggu baucer buku.nak beli buku byk2..haha

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon