Entry Khas : Cpuv daripada Invest Smart Campaign

InvestSmartCampaign
Invest Smart Campaign
Assalamualaikum..w.k.t,


Alhamdulillah, syukur kali ini mselim3 dapat cpuv daripada Invest Smart Campaign. Terima kasih bebanyak kepada Invest Smart Campaign yang sudi beriklan di blog mselim3 ini. Tidak lupa juga kepada silence reader dan juga kekawan blogger yang selalu support dan meninggal "jejak kasih" di blog ini . Budi baik dan sokongan anda semua tak dapat mselim3 membalasnya. Moga ukhuwah serta ikatan perhubungan persahabatan yang terjalin sesama blogger ini berkekalan dan berpanjangan selamanya. Kepada kekawan yang sentiasa meninggalkan "jejak kasih" atau komen insaallah mselim3 akan cuba komen kekawan balik k. Terasa terhutang budi dan mselim3 akan cuba sebaik mungkin untuk komen di blog rakan-rakan blogger. Tanpa kekawan semua siapalah mselim3 di dunia blogger ini.


Insaallah mselim3 akan cuba sehabis baik untuk jejak kekawan balik k. Cuma akhir-akhir ini, mselim3 agak sibuk dengan kerja dan kursus. Insaallah mselim3 akan kembali aktif seperti dulu dan menyokong kekawan yang lain. Terima kasih bebanyak kepada kekawan blogger dan silence reader yang selalu membaca entry mselim3 di sini.

Mselim3 akan berusaha meningkatkan entry di blog nie dan ziarah kekawan dengan lebih kerap lagi lepas ini. Ingat 5 perkara sebelum datang 5 perkara. Salah satu nya "Ingat masa lapang kamu sebelum datang masa sempit kamu". Gunakan masa yang terluang dengan berfaedah untuk persiapan kehidupan dunia ini sebelum kita dijemput untuk menemuiNya. Sesungguhnya masa itu boleh diibaratkan seperti mata pedang, potonglah ia sebelum ia memotong kamu. Masa yang sendikit ini dapatlah sama-sama kita gunakan untuk menerbitkan entry bermanfaat untuk semua pembaca dan berkekalan berguna buat selama-lamanya sebelum mselim3 tutup mata meninggalkan medan coretan ini. Selagi nafas berdegup kencang selagi itu gunakanlah pada jalan kebaikan, dan jauhilah daripada kita gugakan pada jalan yang sia-sia dan menambahkan dosa.


Kepada pihak pengiklan Invest Smart Campaign terima kasih bebanyak kerana sudi beriklan di blog ini.  Kepada kekawan atau pembaca yang berminat dengan Invest Smart ini bolehlah klik dipautan ini : Klik Sini  . 

Sekian terima kerana sudi membaca di sini. 

Sekian daripada; mselim3.blogspot.com

pls: Daie itu bukanlah milik ustad-ustad, dan bukan juga milik orang yang bijak-bijak dan bukan juga milik mselim3 . Beradanya mselim3 di dunia blog ini bukanlah kerana mselim3 lebih baik daripada kawan-kawan sekalian, tetapi adalah untuk menyampaikan apa yang diketahui dan berkongsi hanya semata-mata untuk mengharapkan keredhaanNya. 
Previous
Next Post »

13 comments

Write comments
June 21, 2014 at 2:00 PM delete

wah! bz dia skng ni yer..gud luck n thniah!

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 21, 2014 at 2:28 PM delete

Alhamdulillah sama je kita ni mselim. Kita dahulukan apa yang wajib.
cik akak tengah masalah software dan line internet lembap je.
insyallah akan berbalas balik perclik nanti

Reply
avatar
June 21, 2014 at 4:21 PM delete

Salam Ms..Wah TAHNIAH MS ..Akak tumpang bangga bila sahabat2 dapat rezeki ...Murah rezeki dari Allah SWT untuk MS ..Syukur ..Semga rezeki terus bertambah InsyaAllah ..

Reply
avatar
Salmi
AUTHOR
June 21, 2014 at 4:39 PM delete

Alhamdulillah murah rezeki mselim.
Betul.. manfaatkan masa n peluang yg ada utk kebahagiaan dunia n akhirat.. Sama2 kita berkongsi ilmu dan saling mengingatkan..

Reply
avatar
randomlyally
AUTHOR
June 21, 2014 at 6:26 PM delete

tahniah mselim... saya pun dapat.. tapi belum sempat nak buat entry..almaklumlah..hujung minggu...he he

Reply
avatar
Sukma
AUTHOR
June 21, 2014 at 7:23 PM delete

Kita pun dapat iklan nie...

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
June 21, 2014 at 8:23 PM delete

Assalam MSelim3;
Alhamdulillah tahniah.. semoga sentiasa dimurahkan rezeki... aamiin.. :)

Reply
avatar
SalbiahM
AUTHOR
June 21, 2014 at 8:43 PM delete

Salam n tahniah MS...teruskan berkongsi ilmu bermanfaat untuk para readers ye..

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
June 21, 2014 at 11:18 PM delete

Assalam Mselim3;
Alhamdulillah tahniah... semoga sentiasa dimurahkan rezeki.. aamiin.. :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 22, 2014 at 7:35 PM delete

my kakak juga cikgu . mmg sgt busy . asik dok meeting kat ppd n kursus . tugasan pun melambak . so, respect la kat blogger cikgu yg masih ada waktu utk blogwalking nih .

Reply
avatar
adam
AUTHOR
June 23, 2014 at 7:51 PM delete

alhamdulillah rezeki dan tahniah

Reply
avatar
Niesa
AUTHOR
June 24, 2014 at 8:47 AM delete

wahh..tahniah mselim!semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan semoga segala yg disampaikan sentiasa mendpt keredhaan..amin.. :)

Reply
avatar
Maria Firdz
AUTHOR
June 24, 2014 at 4:21 PM delete

Alhamdulillah.. Tahniah

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon