Entry Khas : CPUV University of London


Assalammualaikum..kepada semua silence reader blog mselim3 nie dan kepada kekawan semua yang sentiasa menyokong blog mselim3 selama nie.

Terlebih dahulu mselim3 ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak pengiklan University of London yang sudi beriklan di blog mselim3 nie. Mselim3 suka sangat, banyak pihak pengiklan yang beriklan di blog mselim3 nie. 

Sungguh berbesar hati rasanya tidak terkira. huhhuhu... yerlah tanpa anda semua yang sudi dok membelek blog nie, siapalah mselim3 hari ini . Budi kekawan dan silence reader tak dapat mselim3 membalasnya pape terima kasih atas sokongan yang diberikan. 

Mselim3 suka sangat University of London nie merupakan salah satu universiti terbaik di dunia . Bertuah rasanya sesiapa yang dapat belajar di Universiti ini, walaupun sebenarnya banyak lagi universiti yang bertaraf islamik yang lebih "baik". 

Biasalah keluaran Universiti negara eropah ini memang sentiasa digembar gemburkan dengan "kebaikan" jika dibandingkan dengan Universiti2 lain seperti Universiti2 di Mesir dan Arab Saudi. 

Tetapi apa yang penting "di mana bumi dipijak disitu lah langit dijunjung " . Ilmu memang perlu dituntut untuk tambah pengetahuan sekalipun sampai ke negeri China. 

Apa yang penting tuntutlah ilmu itu sendiri untuk kebaikan ummah dan pembangunan umat islam itu sendiri dan jauhi daripada perpecahan antara umat islam. Perpecahan umat islam hari ini adalah sumber kekuatan golongan "kafir" hari ini.

pls: Entry ini adalah kerana menghargai pihak pengiklan yang sudi beriklan di sini. Budi baik kekawan x dapat mselim3 membalasnya. Doakan kesejahteraan mselim3 dan kekawan serta saudara seislam kita semua k.  "Amalkan Dasar Berbaik Sesama Blogger K"
Previous
Next Post »

3 comments

Write comments
Bin Muhammad
AUTHOR
June 17, 2013 at 11:00 AM delete

Salam mselim3,
Alhamdulillah, Murah rezeki...selalu dpt CPUV nih!

p/s: Blog mselim3 dah lama berada dalam Page My Bloglist. Saya juga senang dan bertuah dpt berkenalan dgn anda, semoga anda terus sukses sebagai blogger dan semoga persabatan ini terus berkekalan :)

Reply
avatar
iskandarX
AUTHOR
June 17, 2013 at 1:48 PM delete

Tahniah mselim3, sebab dapat CPUV Universiti tu, ahak, iklan tu keluar gak kat blog is, tapi tak pasti samaada jenis biasa atau CPUV.

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon