Entry Khas : CPUV Project Breeze Pop

Assalammualaikum...

Pagi2 nie lagi terperanjat template blogspot dah bertukar wajah pening kepala nak setting..huhu...belajar tetap kena belajar wajah baru blogspot . Dalam islam itu sendiri ilmu hendaklah dituntut dari dalam buaian sehingga lah ke liang lahad ini bermakna proses pembelajaran tidak pernah berhenti sehinggalah kita "tutup mata". Mahu menguasai dunia kena ada ilmu, mahu menguasai akhirat  kena ada ilmu, dan jika ingin menguasai dunia dan akhirat lagi lah kena ada ilmu. Pendek kata kalau orang yang tiada ilmu ini ibarat orang buta yang kehilangan tongkat atau orang buta yang meraba dalam kegelapan malam...(mukadimah pasal menuntut ilmu nie).
Jadi kalau ingin tambah ilmu rajinlah singgah kemari (blog mselim3 nie ) k... mselim3 tengah menaip entry terbaru.. doakan mselim3 tabah menaip dan kuat untuk menghasilkan entry berilmu untuk tatapan kita bersama k....

Terima kasih , mselim3 ucapkan tidak terhingga kepada Projek Breeze Pop kerana sudi beriklan di blog mselim3 ini. Ribuan terima kasih juga mselim3 ucapkan kepada nuffnag yang sudi memilih blog mselim3 ini untuk mengiklan produk Breeze ini. Breeze ini adalah produk untuk suri rumah dalam mencuci pinggan mangkuk...hehehe...(tersalah pulak)..sorry yer. 

Produk Breeze sedia kita maklum ialah untuk mencuci baju kotor, mencuci pakaian lah senang cerita. Hehehehe... letih mselim3 nak tukar template x jadi2. Pape pun mselim3 mengucapkan ribuan2.. Breeze, yang tidak terhingga kepada kekawan dan juga "pembaca senyap" mselim3 k. 

pls: Sentiasa lah menyokong blog mselim3 nie k... tanpa pembaca apalah "makna blog nie " k. Kalau ada kesudian sesiapa yang ambil artikel kat sini ... kredit kan lah kemari k....
Previous
Next Post »

4 comments

Write comments
Cik Nor
AUTHOR
April 22, 2013 at 3:33 PM delete

tahniah a.selim...rezeki tu..:)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
April 22, 2013 at 7:53 PM delete

Wah cntik blog eelim,,tahniah rezeki ank2

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
April 22, 2013 at 9:33 PM delete

salam,l

always support mselim,

anywah tahniah ye =)
happy jugak

Reply
avatar
Bin Muhammad
AUTHOR
April 22, 2013 at 10:03 PM delete

Salam,
Berwajah baru...tp belum siap lagi ye. Slowly...html template baru, kena godek2 dulu utk memahaminya.
Wah! Rezeki lagi...alhamdulillah. Bila la nak melekat kat blog saya pulak ni.

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon