Entry Khas : CPUV Digi Internet IFA

Assalammualaikum.... 

Alhamdulilah , kali nie saya dapat pula CPUV daripada Digi Internet IFA . Digi Internet IFA adalah "Internet For All'. Internet untuk semua lapisan kaum di Malaysia yang terdiri daripada melayu,cina dan india. Semua kaum di Malaysia perlu bersatu pada dalam mengekalkan keharmonian negara kita, tanahair tercinta Malaysia. 


Digi ini ada menawarkan pakej internet yang sesuai untuk semua lapisan samada yang berpendapatan rendah , sederhana atau tinggi apa pun kena ikut kemampuan k kata orang melayu "ukur baju di badan sendiri". 

Digi ini dahulu memang terkenal dengan pakej-pakej telekomunikasi pada harga yang rendah dan berpatutan. Walau bagaimana pun saya ucapkan terima kasih kepada Digi kerana sudi beriklan di blog saya ini. Budi baik Digi saya ucapkan bebanyak terima kasih.

Tidak lupa juga saya ucapkan terima kasih bebanyak kepada kekawan dan silence reader saya yang menyokong saya selama ini tanpa mengenal penat jemu yang sudi bertandang menjenguk entry saya . 

Insaallah, segala ilmu yang saya dapat melalui pembacaan akan saya kongsikan kat blog nie. Sudi lah kekawan rajin visit blog mselim3 nie. 

~Salam ingatan buat member-member dan silence reader yang menyokong mselim3 selama ini~ 

Insaallah , mselim3 cuba update entry , 1 entry 1 hari.

Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
Cik Nor
AUTHOR
March 20, 2013 at 10:30 AM delete

bestnya a.selim dapat CPUV lg..:)

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
March 20, 2013 at 10:37 AM delete

alhamdulillah..rezeki saya pun dapat..sama lah kit akan..yg DSYR tue sekejap jer kan..

Reply
avatar
noor azlan
AUTHOR
March 20, 2013 at 11:04 AM delete

Tahniah, PD tak pernah dapat CPUV Nuffnang.... :-)

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
March 20, 2013 at 3:24 PM delete

Alhamdulilah..semua ini ada sokongan daripada kekawana yang tidak berbelah bagi utk blog mselim3 ini.
Sokong menyokong sesama bloggger adalah amat penting utk membentuk rangkaian atau ikatan sesama kita..
Moga2 kita saling sokong menyokong k...

mselim3


Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon