Entry Khas- CPUV iklan Anmum Materna

Alhamdulilah .... setelah masuk tahun 2013 saya mendapat satu CPUV dari Anmum materna Planning. Terima kasih kepada nuffnang kerana memilih blog ini. Iklan ini berkisarkan kepada pasangan yang merancang untuk mendapat cahaya mata. Jika berminat silalah klik pada iklan tersebut k..dan anda akan di bawa ke laman Anmum dan anda dikehendaki mendaftar dan bermain permainan yang disediakan. Jika anda berjaya mendapat markah tertinggi, anda akan diberikan hadiah MISTERI. Hadiah penginapan yang menanti anda semua k...





Kandungan Anmum Materna


Folat: Folat adalah penting untuk pertumbuhan dan pembahagian sel-sel dalam kedua-dua ibu dan janin.
Diuji secara klinikal: Kajian telah menunjukkan bahawa wanita yang mengambil asid folik susu diperkaya telah meningkat pada tahap folat darah. Anmum Materna adalah asid hanya tinggi folik susu tepung yang diuji secara klinikal.
Gangliosida & DHA: Nutrien yang terdapat di dalam otak. Perlu sel-sel otak mula terbentuk seawal 27 hari selepas persenyawaan. Gangliosida boleh meningkatkan keupayaan pembelajaran dan daya ingatan.
Besi: Apakah faktor dalam pembentukan sel-sel darah merah yang menyokong peningkatan jumlah darah 50% semasa mengandung.
Kalsium: Membantu untuk membina tulang yang kuat.
Baru! DR10 Probio ™ & Prebiotik (Inulin): Inulin adalah prebiotik, yang membantu untuk mengekalkan persekitaran usus yang baik. Sementara itu, Probio DR10 ™ adalah sejenis bakteria baik. Ia adalah penting untuk ibu hamil untuk mempunyai persekitaran usus yang baik untuk penyerapan nutrien yang berkesan. 
Kredit : Anmum
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Cik Nor
AUTHOR
January 7, 2013 at 10:55 AM delete

alhamdulillah..rezeki...

Reply
avatar
January 7, 2013 at 3:08 PM delete

nk tnye sikitt . Adakah anda rase pewarna rambut yang halal tu telus air untuk mengambil wudhuk ? Ya atau tidak .‎

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
January 8, 2013 at 11:48 AM delete

Ya...ini kerana sebelum JAKIM atau mana-mana Jabatan Agama Negeri mengeluarkan sijil Halal kajian yang terperinci terhadap sesuatu barangan telah dibuat terlebih dahulu. Jadi kita sebagai umat islam di Malaysia seharusnya mempercayai kredibiliti jabatan agama ini.
Kita sebagai pengguna islam wajib guna barangan yang telah diperakui halal sahaja, jika tiada logo halal jangan guna.
Kita kena guna hak kita sebagai pengguna islam k....

mselim3.my

Persahabatan penuh mesra.

pls: Kepada siapa lagi kita nak percaya kalu bukan pada JAKIM.

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon