GiveAway by Izzahlt & IraArina.


Pemenang) | BLOG | TOP REFFERAL! 
  • (Hadiah Istimewa - 1Pemenang) TAG PALING BANYAK!
  • (Hadiah Istimewa - 1Pemenang) TAG PALING BANYAK!
|4) Letakkan banner dibawah ni dalam entry tersebut dan linkkan ke blog saya ataupun IraArina.

5) Letak senarai hadiah-hadiah GiveAway kami dalam entry awak. Boleh copy bawah ni;
  • 1x Mug - 1Pemenang
  • 1x Novel, 1x Buku - 2Pemenang
  • 3x Tudung Bawal English Roses - 3Pemenang
  • 1x Felt Craft - 1Pemenang
  • 3x Tudung Bawal, 3x Keronsang - 3Pemenang
  • 1x Tumbler - 1Pemenang
  • 1x Purse - 1Pemenang
  • 3x Ebook Resepi - 3Pemenang
  • 2x Handsocks - 2Pemenang
  • 1x Free Membership For 1Year - 1Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang
  • 2x TopUp RM5 - 2Pemenang
SPECIAL: 
  • 2x RM15 - 2Pemenang ( TOP REFFERAL )
  • 2x Hadiah Istimewa - 2Pemenang ( TAG PALING BANYAK )

6) Tag beberapa orang untuk turut serta dalam GiveAway ni. Pastikan mereka tahu. Kami takterima peserta yang 'tag semua followers saya'.
7) Letak link entry (bukan link blog!) GA di ruang komen blog saya atau IraArinah. Pilih satu blog sahaja. Satu lagi, siapa yang hantar link di chatbox, tidak akan dilayan.
8) Pemenang berdasarkan Random.org, Top Refferal dan Tag paling banyak.

Senang kan? Senang kan? Senang kan? Maaf lah kepada yang tidak ikut syarat sebab kami tidak akan approve komen awak. Kami akan semak samaada awak ikut syarat ataupun tidak. Sebarang perubahan akan diberitahu kelak. Jadi jom lah join ramai-ramai! Hehe Assalamualaikum.

Nota:
Awak pilih satu blog samaada blog saya ataupun IraArina. Jadi kami senang nak pilih untuk pemenang top refferal dan pemenang tag paling banyak. Untuk menang hadiah istimewa, awak kena tag seberapa banyak mungkin bloggers untuk join GA kami.
Sticky Post. Sila tekan "older post" untuk entry terbaru

Kepada kekawan yang sudi dan nak banyak dapat hadiah sila2 join segmen nie....baca aje lah kat syarat2 tu macam2 hadiah menanti . Cepat2 jangan ketinggalan. ok , saya join segmen nie setelah saya di tag....kepada my follower sesiapa yang sudi dipersilakan kerana tiada paksaan...menarik, memang menarik....boleh meletup segmen nie....sila2...jangan malu2...

saya tag : 

1-http://mymatatajam.blogspot.com/

2 -http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/

3-http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/


Sekian, dari saya mselim3.blogspot.com
Previous
Next Post »

3 comments

Write comments
atin
AUTHOR
November 29, 2012 at 1:45 PM delete

LOMO untuk dimenangi.. jom join GA ni!!

http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
November 29, 2012 at 3:21 PM delete

ok saya dah tag 3 kawan2 terbaik saya...

daripada mselim3

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
November 30, 2012 at 3:19 PM delete

Proud to be your bestfriend brother..Tq sb tag M yek.. Kalau M free M join sebab skang ni tgh gigih balas bw...

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon