KAD RAYA 2012

kadraya


Assalammualikum.....di kesempatan ini, saya terlebih dahulu menyusun 10 jari memohon maaf atas segala salah silap saya samada melalui perbuatan atau perkataan yang menguris perasaan . Besar harapan saya agar kekawan dapat memaafkan kesalahan saya k.... Saya sebagai manusia biasa adalah tidak "sunyi " dari melakukan kesalahan . Oleh itu, marilah kita bermaafan  k ....sekian buat member blog saya...kalu sudi komen kat bawah ini tanda maafkan kesalahan saya k ....



Daripada mselim3.blogspot.com
Previous
Next Post »

9 comments

Write comments
nursuriani
AUTHOR
August 16, 2012 at 10:27 AM delete

selamat hari raya maaf zahir batin jugakkk tau!!! tima kaseh yerr bagi semangat dan dorangan pada saya untuk INTEVIEW tuh! :) jangan men mercun! :P kim salam kat baby

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
August 16, 2012 at 11:12 AM delete

sama2 atas ucapan selamat hari raya...k selamat hari raya maaf zahir batin ....

Reply
avatar
|| NaFiRaa ||
AUTHOR
August 16, 2012 at 11:58 AM delete

Selamat Hari Raya Aidilfitri jugak buat saudara sekeluarga..
moga Aidilfitri nanti membawa seribu kegembiraan buat kita semua..

Hati2 di jalan raya.. :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 16, 2012 at 12:01 PM delete

selamat hari raya aidilfitri.. mohon maaf jika ada ketelanjuran kata selama berblogging ya.. =)

Reply
avatar
Abd Razak
AUTHOR
August 16, 2012 at 12:26 PM delete

السلم عليكم ورحمة الله

Selamat Hari Raya Idul Fitri
Maaf zahir batin
Moga Allah terima segala amalan kita

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 16, 2012 at 2:20 PM delete

beli baju di pasar raya....berhati hati di jalan raya...jangan sampai jumpa hantu raya....cik siti ucap selamat hari raya

Reply
avatar
haz
AUTHOR
August 16, 2012 at 2:37 PM delete

selamat hari raya jga! haz pun nk mintak maaf jika tersalah bicara terlanjur bahasa tersalah perilaku. hee ^^

Reply
avatar
August 16, 2012 at 3:02 PM delete

Aisyah mengucapkan selamat Hari raya idul fitri kepada akhi Selim sekeluarga
Tiada mahluk yang sempurna , Yang lepas dari segala salah dan dosa
Terbebas dari kesilafan diri. . . . .Kerena kesempurnaan milik-Nya semata
Mari kita saling memaafkan . . . . .Smoga Allah Swt terima segala amal ibadah kita. . . amin.

Reply
avatar
Cendol
AUTHOR
August 16, 2012 at 5:40 PM delete

selamat hari raya.cendol mintak maap juge kalo2 terase ngan kata2 komen2 cendol yg tak senonoh tu.cendol berimpian utk jd lebih baik slps ni.heee sorry ye kawan ^_^

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon