TERPILIH TOP 50 BLOGGER OF THE YEAR

anugerahnuffnang

Assalammualaikum.....terima kasih kepada kekawan yang selama ini menyokong dan vote saya sepanjang tempoh award nuffnang ini. Budi baik dan jasa kekawan tidak dapat saya balas , hanya Allah saja yang mampu membalas jasa baik tuan puan itu . 

Kepada kekawan yang vote saya seperti MawarQaseh, Kerdipanrohani,Matatajam dan lain-lain lagi, serta kepada kekawan yang lain saya ucapkan bebanyak terima kasih yang tidak terhingga (terharu). Kepada nama kekawan yang saya x sebut jangan kecil hati k. Anda adalah kawan saya juga k...

Walaupun saya sebenarnya secara ikhlas atau sejujurnya tidak mengetahui saya akan terpilih dalam senarai award ini. Penglibatan saya sebenarnya asal-asalnya ialah , kalu kita nak dapat earning daripada nuffnang kita kena tonjolkan diri dalam nuffnang ini. Bila nuffnang dah kenal kita barulah senang dapat earning maklum saja aje lah bilangan orang yang menyertai nuffnang ini kan ramai. 

Kekadang saya terasa "kerdil" jika nak dibandingkan dengan Abg Ben,Lyysa dan Ana Lulu . Namun begitu, apa yang penting perjuangan . Perjuangan sebagai "daie" dalam menyebarkan apa sahaja ilmu yang berguna untuk dikongsi atau perkongsian sihat dalam agama ISLAM. Kepada kekawan apa ilmu yang baik itu ambil lah, kalu ilmu yang tidak baik buang jauh2 k...kerana "ilmu itu adalah pelita hati" .

Pesanan
Dalam dakwah tiada istilah COPYRIGHT....Dari Abdullah bin 'Amr r.a., Rasulullah SAW telah pun bersabda yang bermaksud, "Balighu anni walau ayah. (sampaikan daripada ku walau satu ayat)"– Hadis Riwayat Bukhari 
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
Unknown
AUTHOR
October 30, 2014 at 10:18 AM delete

WAALAIKUMUSALAM.
TAHNIAH ABG SELIM.

http://jmbelog.blogspot.com/2014/10/segmen-blogwalking-fpllowers.html

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon