Pertama Kali Di Malaysia! Klinik Usahawan Dr.Azizan Osman “Seminar Marketing Power”


drazizan


Rahsia Kejayaan Bagaimana Membuat “Ramai Gila” Pelanggan Tergila-gila Untuk Mendapatkan Produk atau Perkhidmatan Anda Menggunakan Strategi Pemasaran Yang Mudah Dan Terkini?




“Ramai orang mempunyai produk atau perkhidmatan yang luar biasa di Malaysia ini dan mereka berkobar-kobar untuk memulakan perniagaan mereka. Tetapi disebabkan mereka tidak ada ilmu, mentor dan sistem atau strategi pemasaran yang betul dan berkesan, perniagaan mereka tidak berkembang atau ada yang sehingga tutup dalam masa yang paling singkat! Biar berniaga secara kecil-kecilan tetapi pelanggan datang besar-besaran.”
Dr.Azizan Osman
Jurulatih Kejayaan #1 Malaysia

Adakah Anda Tahu Yang Sesuatu Perniagaan Akan 93% Gagal Dan Rugi Bila Mereka Gagal Menarik Pelanggan Untuk Menggunakan Produk Atau Perkhidmatan?

Adakah Anda Ingin Menambah Jualan Produk Atau Perkhidmatan Anda Berkali-kali Ganda Dalam Waktu Yang Paling Singkat?

Adakah Anda Ingin Meningkatkan Kekayaan & Kejayaan Anda Serta Membina Pendapatan Yang Berlipat Kali Ganda?

Adakah Anda Bersedia Untuk Belajar Tentang Strategi Pemasaran Yang Telah Berjaya Meningkatkan Jualan Ramai Usahawan Yang Berjaya?

Sekiranya anda menjawab “YA” untuk semua soalan di atas, anda WAJIB hadir ke klinik usahawan Dr.Azizan Osman yang julung-julung kali di adakan di Malaysia.



SIAPA PERLU HADIR?

Klinik ini WAJIB dihadiri oleh anda yang malas menjual produk atau perkhidmatan anda tetapi mahu pelanggan berlari kepada anda. Sangat bagus untuk anda yang BERNIAGA atau INGIN BERNIAGA tanpa mengira jenis perniagaan, produk atau perkhidmatan. Contohnya :-


Berniaga sendiri
Peniaga Kecil & Sederhana
Pengilang/ Pengeluar Produk
Pengarah Urusan/ Ketua Pegawai Eksekutif/ Pengarah syarikatat
Pengurus & Eksekutif Bahagian Jualan & Pemasaran
Pengurus Agensi atau Perunding Insurans/ Takaful/ Unit Amanah
Anda yang terlibat dengan Networking/ MLM
Fund Raiser (Mereka yang terlibat dalam kerja amal mengutip dana atau sumbangan untuk kebajikan)
Kerajaan Negeri- Bahagian Pelancongan/ Kementerian Pelancongan
Pendakwah (Pelajari strategi untuk menyampaikan mesej kepada kumpulan sasaran)
Ahli Politik (Bagaimana untuk menarik undi yang memihak kepada anda)
Doktor/ Peguam/ Kumpulan Professionals (Anda sepatutnya tidak boleh membuat pemasaran bukan? Pelajari strategi yang sesuai dengan anda)

APA YANG AKAN ANDA PELAJARI?

Bagaimana Untuk Menarik Lebih Ramai Pelanggan Kepada Anda Dan BUKAN Anda Mengejar Pelanggan?
Bagaimana Untuk Meningkatkan Jualan Anda Berlipat-ganda Dalam Masa Yang Paling Singkat?
Bagaimana Untuk Membina Kekayaan Luar Biasa Di dalam Perniagaan Anda Menggunakan Strategi Pemasaran Yang Luar Biasa?
Apakah 10 Strategi Pemasaran Untuk Berjaya Di Dalam Perniagaan Walaupun Anda Hanya Menjual Produk Yang “Biasa-biasa”?
Bagaimana Untuk Membina Sistem Pemasaran Yang Boleh Membuat Anda Bekerja Daripada Kolam Renang Di Tepi Rumah Anda?
Pengurus Agensi atau Perunding Insurans/ Takaful/ Unit Amanah
Jenis-jenis pemasaran termasuk offline, online, digital dan teknologi terbaru yang paling murah untuk memasarkan produk atau perkhidmatan anda tetapi impaknya adalah luar biasa.
Case study : Bagaimana syarikat kecil dan sederhana boleh membina jualan bernilai lebih RM1juta sebulan dalam masa yang singkat.
*Amaran:
Ini bukan seminar biasa-biasa atau yang sewaktu dengannya, ia merangkumi segala aspek strategi pemasaran yang telah digunakan dengan kejayaan yang luar biasa.
Program ini bakal menunjukkan kepada anda bagaimana anda boleh menggunakan semua kaedah pemasaran On-line dan Off-line yang anda mungkin tidak pernah dengar atau tahu untuk “menyedut” ramai pelanggan kepada anda.
Anda mungkin akan menghadapi risiko kehabisan stok atau “tidak cukup tangan” untuk menguruskan pelanggan yang menyerbu anda setelah menggunakan strategi-strategi pemasaran Dr.Azizan Osman.
Siapakah Dr.Azizan Osman yang mungkin telah anda ketahui?
Anda mungkin pernah dengar Dr.Azizan Osman sebagai pakar perunding motivasi dan potensi diri dalam kajian sains tingkah laku manusia berdasarkan tarikh lahir.
Anda mungkin pernah tahu yang seminar-seminar kenali potensi diri anjuran Dr.Azizan telah dihadiri lebih daripada 70,000 peserta dalam tempoh yang singkat 2 tahun sahaja.
Anda mungkin tahu yang Dr.Azizan selalu di wawancara di TV, Akhbar dan Majalah tempatan, malah selalu diundang untuk bercakap di beberapa buah universiti mengenai bagaimana membina potensi diri, kekayaan dan kejayaan serta bagaimana untuk “upgrade” minda menjadi hebat luar biasa!
Siapakah Dr.Azizan Osman yang mungkin anda belum ketahui?
Terlibat sebagai pengurus projek pemasaran dan pengiklanan bermula pada tahun 2001 dibawah prinsipalnya, syarikat pemasaran dan pengiklanan antarabangsa beribu-pejabat di London, United Kingdom.
Pernah diberi tanggungjawab oleh prinsipalnya menjalankan projek “outsource” pemasaran dan jualan untuk portfolio syarikat besar seperti Standard Chartered Bank, HSBC, TMNet Streamyx, Celcom, DIGI dan program kutipan dana kebajikan untuk WWF, Makna dan NKF.
Berjaya mencipta fenomena dan gimik pemasaran dengan kontroversi “Rahsia Tarikh Lahir' yang menjadi perhatian banyak pihak yang “melatah” kononnya ia meramal nasib sedangkan ianya sebenarnya tidak ada kena-mengena dengan nasib atau meramal. Kajian tarikh lahir Dr.Azizan Osman adalah kajian sains tingkah laku manusia sebagai alat untuk menganalisa karektor atau potensi watak seseorang.
Beliau menjadi ikon, inspirasi dan pemimpin untuk program berbentuk seminar atau bengkel berbayar di Malaysia kerana keupayaannya menarik puluhan ribu peserta dalam masa yang singkat.
Beliau mempunyai agensi perunding pengiklanan & pemasaran sendiri. Syarikat beliau merupakan agensi yang diakreditasi dibawah NSTP, Media Prima, AMP Radio, Utusan Media dan banyak lagi. Perniagaan utama beliau sebenarnya adalah pakar perunding pemasaran dan pengiklanan serta penasihat AMP (Advertising, Marketing & Promotions) untuk beberapa buah syarikat terkemuka di Malaysia. Ahli kepada Institute of Marketing Malaysia.
Di dalam program yang pertama kali diadakan ini, Dr.Azizan telah bersetuju untuk berkongsi rahsia kejayaan beliau dan rahsia strategi pemasaran yang telah beliau gunakan termasuk teknik yang terkini bagaimana menambah pelanggan yang ramai dalam masa yang paling singkat.

Bak kata Dr.Azizan, "Jangan percaya cakap saya, tapi datang sendiri serta dengar sendiri dan buat keputusan sendiri samada ianya boleh membantu perniagaan anda kerana ianya telah berjaya membantu saya dan ramai yang lain yamg telah meningkatkan perniagaan mereka berlipat kali ganda!"

Sekiranya anda ingin menimba ilmu perniagaan yang luar biasa di dalam aspek pemasaran, bertindak sekarang. Pastikan anda mendaftar untuk seminar yang pasti kehabisan tempat duduk dalam masa yang singkat ini.

Yuran adalah RM450.00/org. *(Pendaftaran Terawal sebelum 28 September 2010 di setiap lokasi hanya perlu membayar yuran RM90 seorang dan hanya RM60/orang untuk pendaftaran 3 orang dalam satu kumpulan)

* Yuran akan meningkat pada bila-bila masa sebelum program!


**100 buah Buku Percuma Untuk 100 peserta yang Mendaftar Paling Awal: Buku terbaru gabungan S.H Alattas & Dr.Azizan Osman bertajuk "Kaya & Berjaya Dunia Akhirat" yang belum ada dipasaran. Eksklusif dengan tandatangan kedua-dua penulis!  SUDAH HABIS!!!!!
Jadual Klinik Usahawan Dr Azizan Osman - Seminar Marketing Power
2 Okt (Sabtu), 9.30 pagi- 12.30 tgh - Pusat Konvensyen KLCC, Kuala Lumpur
3 Okt (Ahad), 9.30 pagi - 12.30 tgh - M-Suite Hotel, Johor Bahru
5 Okt (Selasa), 8.00 mlm- 11.00 mlm - Hotel City Bayview, Melaka
12 Okt (Selasa), 8.00 mlm - 11.00 mlm - Hotel De Palma, Shah Alam
26 Okt (Selasa), 8.00 mlm - 11.00 mlm - Hotel Star City, Alor Setar
27 Okt (Rabu), 8.00 mlm - 11.00 mlm - Hotel Pearl View, Seberang Jaya
28 Okt (Khamis), 8.00 mlm - 11.00 mlm - Hotel Syuen, Ipoh
  Cara Mendaftar
Daftar di www.MarketingPower.com.my atau
Hubungi 019-2442244 / 013-2442244 / 019-2442400
SMS 019-2442141. Taip SMP< space >Nama< space >NoKP < space > Lokasi < space > Jum.Peserta
Peringatan:
Selepas 28 September 2010, yuran Seminar Marketing Power akan menjadi RM 450 seorang.

Daftarlah sekarang untuk RM 90 seorang sahaja, atau RM 60 untuk pendaftaran 3 orang berkumpulan!

Richworks Resources Sdn Bhd
No 74 A, Jalan Badminton 13/29,Seksyen 13, 40100 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.
Tel: +603-5519 1260   Faks: +603-5519 1266
Bimbit: +019/013-2442244 / 019-2442400  
Emel: info@richworks.com.my
Copyrights 2010 Richworks Resources Sdn Bhd.
All Rights Reserved.
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
mselim3
AUTHOR
September 24, 2010 at 3:34 PM delete

Klinik Usahawan Dr Azizan Osman - sekadar untuk naklumat untuk dikongsi bersama ....

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon