Entry Khas : CPUV Nuffnang Ford MCA Launch (NOV) .

cpuvford


Alhamdulilah hari ini dapat cpuv daripada nuffnang Ford MCA Lauch (Nov). Walaupun agak lama dah tak dapat cpuv ini tapi syukur alhamdulilah... syukur nikmat yang Allah bagi sentiasa tidak putus-putus untuk hambaNya kan!. Rezeki pula bukan diukur dengan berapa banyak earning cpuv di sesebuah blog itu sebenarnya, tapi apa yang penting adalah ukhuwah sesama blogger itu sendiri. Syukur sangat-sangat kerana masih diberikan nikmat sihat. Nikmat sihat... juga adalah rezeki yang terbaik daripada rezeki cpuv itu tadi kan!. 



Bayangkan jika kita sakit, barulah kita terbayang akan saat-saat nikmatnya sihat kan... begitulah kita dalam menjalani kehidupan seharian jarang kita bersyukur dengan apa yang kita ada tapi kita sering sibuk memikirkan apa yang tak pasti kita dapat...hehehe. Ini cerita diri mselim3 bukan orang lain, kekadang dalam kehidupan ini kita perlu muhasabah diri jugak. Tidak semua manusia itu sempurna....termasuk diri mselim3, cuma apa yang penting ialah mencuba untuk berubah kepada kebaikan...insaallah. 

Dengarkan kata-kata ini... 

Orang yang terbaik ialah hari ini amalannya adalah lebih baik daripada hari semalam, 
Orang yang celaka atau terhina ialah hari ini adalah lebih teruk atau buruk daripada hari semalam. (ingatan untuk diri sendiri)

Mselim3 minta maaf bebanyak kepada kekawan yang mselim3 tak sempat balas kunjungannya. Insaallah pape nanti mselim3 akan terjah anda balik...ok. 

Terima kasih tidak terhingga kepada kekawan yang sentiasa menyokong blog mselim3 ini serta tidak lupa juga kepada silence reader blog mselim3 ini yang tidak jemu-jemu menyokong blog mselim3 ini...k. 



pls: Entry ini adalah penghargaan kepada pengiklan yang sudi beriklan diblog mselim3. Serta tidak lupa kepada pihak nuffnang yang sudi mencadangkan blog ini untuk mengiklankan FORD ini. 
Previous
Next Post »

17 comments

Write comments
November 15, 2013 at 10:31 AM delete

Alhamdulillah rezeki tu Mselim...Farah pun baru check...ada juga muncul Ford ni... Syukran2... Salam Jumaat mselim...

Reply
avatar
November 15, 2013 at 10:34 AM delete

Tahniah ye...Bagus motivasi kat bawah tu

Reply
avatar
sitirohaida
AUTHOR
November 15, 2013 at 10:38 AM delete

KSD pun dapat jugak cpuv nie..tahniah ye mselim

Reply
avatar
Sukma
AUTHOR
November 15, 2013 at 10:51 AM delete

nice penceritaannya di blog mselim3....salam singgah di sini....

Reply
avatar
cikji
AUTHOR
November 15, 2013 at 11:06 AM delete

rezeki di pagi jumaat

Reply
avatar
PCL
AUTHOR
November 15, 2013 at 11:40 AM delete

alhamdulillah..berkat dari apa yg diusahakan menampakan diri dan semoga makin bertambah semangat M.Selim3 berblog..

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 15, 2013 at 12:50 PM delete

alhamdulillah rezeki tu ^^

Reply
avatar
Nadia Johari
AUTHOR
November 15, 2013 at 1:16 PM delete

Alhamdulillah..murah rezeki abg mselim

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
November 15, 2013 at 1:26 PM delete

Salam, Tahniah buat Tuan blog. Nampaknya rezeki semakin melimpah-ruah..

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
November 15, 2013 at 1:44 PM delete

tahniah rezeki tu !

Reply
avatar
Shahrul Yusof
AUTHOR
November 15, 2013 at 2:25 PM delete

Alhamdulillah :-)

Rezeki di hari Jumaat.

Reply
avatar
iskandarX
AUTHOR
November 15, 2013 at 4:10 PM delete

Assalammualaikum Mselim3, Alhamdulillah sebab dapat CPUV, setiap usaha akan ada ganjarannya betul tak? tapi is tak berjumpa lagi dengan Forn nie errrrmmm siap ko is jumpa karang hehehehehe.

churpchurp x 3

iskandarx.com

Reply
avatar
Farid Adam
AUTHOR
November 15, 2013 at 4:14 PM delete

Alhamdulillah, murah rezeki bro mselim3..

Reply
avatar
Cik Itah
AUTHOR
November 15, 2013 at 4:18 PM delete

untungny dapat CPUV..tahniah :)

Reply
avatar
November 15, 2013 at 10:58 PM delete

tahniah.. rezeki di hari jumaat

Reply
avatar
Affy Afiqah
AUTHOR
November 20, 2013 at 11:30 PM delete

alhamdulillah, semoga terus murah rezeki ya mselim :)

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon