Exclusive Raya Giveaway By Syifa , Fatin dan Cikmisi Leen


giveaway ini akan berlangsung dari sekarang (16/8) sehingga peserta mencecah 150 
(total up under syifa + fatin + leen)

Assalammualakum.....sempena syawal bulan yang mulia ini saya ingin pulak nak join segmen ini kerana ada hadiah menarik tu....cuba aje sesaje mana tahu terpilih kot...siapa tahu kan...insaallah kita hanya merancang tetapi Allah adalah penentu segala-Nya...so tawakal kan lah hatimu bulat2 kepada-Nya .......

Pape pun segala syarat dan ciri2 peserta kalu hendak tahu klik kat banner kat atas ini k...untuk maklumat lanjut k....

Pepape pun saya tag 3 kawan baik saya : 

Pada Sponsor Pulak : 
Ini ....
FB saya : selim_zainal
Akaun Twitter saya : selim7592
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Cendol
AUTHOR
August 28, 2012 at 1:56 PM delete

tenkiu tag cendol =)
inshaAllah kalo smpat cendol join..tapi tak buleh klik pn kat banner tu..x de link?

Reply
avatar
mselim3
AUTHOR
August 28, 2012 at 2:08 PM delete

ok..link kat banner saya dah buat ...kalu ader pape nanti bagitahu ...ok

Reply
avatar
iamcikmisi
AUTHOR
August 28, 2012 at 4:10 PM delete

tenkiu join and support ~ gudluck taw, ! =D

Reply
avatar
Si Matatajam
AUTHOR
August 28, 2012 at 6:06 PM delete

Tq sb sudi tag M...lagi terharu bila dilabel sbg kawan baik...

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
August 29, 2012 at 4:45 PM delete

terima kasih sebab taq ye =))

Reply
avatar

Assalammualaikum w.k.t,

Jaga adab semasa komen dan berbaik-baiklah sesama blogger. Insaallah komen anda akan mselim3 balas... tunggu!!

Admin;mselim3 EmoticonEmoticon